درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 15801
تعداد مطالب : 170
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

JAVASCRIPT:

دانلود کده ی عمومی




دانلود نرم افزار افزایش کیفیت صدا Music Volume EQ

 

 دانلود نرم افزار کاربردی رایگان

نرم افزار های اندروید

 ایا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و کاربردی کیفیت صدای اندروید خود را تا حد زیادی افزایش دهید و از گوشی دادن به آهنگ ها بیشتر لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
Music Volume EQ  نرم افزاری برای بهبود کیفیت صدای سیستم عامل Android و تقویت باس و تمام تنظیمات لازم برای یک صدای بهتر . با استفاده از این نرم افزار قادر می باشید یک صدای دلنشین با سلیقه ی خود را از تلفن همراه خود خارج کنید . انواع صدا ها زیرو بم کم و زیاد و … برای اینکه بهتر متوجه تغییرات شوید میتوانید از هدفون نیز استفاده نمایید.

ویژگی های نرم افزار Music Volume EQ:
* کنترل حجم صدا
* اکولایزر پنج باند
* اثر تقویت صدای باس
* اثر Virtualizer
*  نه ایستگاه از پیش تنظیم شده

 
 
Rating: 3.6/5 (33 votes cast)

 

 
 
 
 

دانلود بازی فکری کم حجم TITAN Escape the Tower

 

 

 دانلود بازی رایگان و جدید فکری

بازی های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و کم حجم از یک بازی فکری مدرن لذت ببرید و مدت ها بازی گوشی اندروید خوتات سرگرم شوید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

TITAN Escape the Tower یک بازی استراتژی اکشن و مبارزه ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد که با استفاده از سلاح های خود باید بلوک های اطراف دشمن را نابود کنید تا به خود آن ها برسید.تیتان بلوک شکن جدید از سلاح های شماست که در آن شما کنترل یک مکعب در مرکز صفحه نمایش را بر عهده داریدد که اجازه می دهد تا شما به حرکت یک توپ در همه جهات و نابود کردن آجر بپردازید.

ویژگی های بازی  TITAN Escape the Tower:
• متفاوت، با محیط ۳D
• گیم پلی اصلی با ارائه شرایط متنوع (روشن کردن سلاح و عبور با شکستن بلوک ها با  استفادهراکت و …)
• ۸ سطح خاص و گیم پلی متفاوت مانند : (زندان، تکنو، جنگل، یخ، آب، هوا، آتش، بیگانه)

 
 
Rating: 3.8/5 (24 votes cast)

 

 
 
 
 

دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر از راه دور Remote Control

 

دانلود نرم افزار کنترل کامپیوتر با اندروید 

نرم افزار اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مفید و جالب کامپیوتر خود را با موبایل و تبلت اندرویدی خود از راه دور کنترل کنید و همیشه به کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
TeamViewer for Remote Control برنامه ای کامل برای دسترسی به کامپیوتر از راه دور با استفاده از دستگاه آندروید خود !زمانی که دوستان و خانواده مشکلات کامپیوتری دارند به راحتی میتوان از طریق این نرم افزار با آن ها ارتباط برقرار کنید و مشکلات آنها را رفع کنید. این عمل بدون توجه به جایی که هستید و زمانی که در آن قرار دارید انجام می پذیرد. همچنین با این نرم افزار میتوانید کار های کامپیوتر خانگی خود را در هر مکان انجام دهید . هم اکنون می توانید این برنامه ی جذاب و حرفه ای را برای سیستم عامل اندروید خود دانلود نمایید.

 
 
Rating: 3.9/5 (9 votes cast)

 

 
 
 
 

دانلود بازی سربازان جنگی نخبه WarCom: Genesis

 

 

 دانلود بازی جنگی و کم حجم

بازی های اندروید

 آیا می مایل هستید با دانلود بازی زیبا و جنگی سربازان نخبه ,نبرد واقعی را با اسلحه های مختلف تجربه کنید و از ماموریت های خود لذت ببرید؟

پیش نیاز :  آندروید ۲,۱ و بالاتر

WarCom: Genesis: منابع هسته ای در جهان در حال فعالیت هستند، سیاره زمین یک جنگ بزرگ را پیش روی دارد.در این بازی نقش هدایت ۴ سرباز با هوش و در عین حال مبارز را به دوش میکشید که در واقع یک تیم نخبگان را تشکیل میدهند که فقط برای ماموریت خطرناک دست به کار می شوند، و شما جدید ترین و قوی ترین عضو آن هستید. نام شخصیت اصلی بازی HellHawks است.در این بازی انواع اسلحه ها را بر روی دیوار روبه رو در اختیار دارید و میتوانید به دلخواه آن ها را انتخاب کنید.

ویژگی های بازی WarCom: Genesis:
• دارای جلوه های ویژه دیدنی و جذابدر محیط گرافیکی بازی
• دارا بودن ۶۰ ماموریت ویژه
• ۴ کاراکتر منحصر به فرد
• گرافیک عالی بازی
• سه بعدی بودن محیط بازی
• کسب ده ها مدال در طی بازی

 
 
Rating: 4.3/5 (36 votes cast)

 

 
 
 
 

دانلود نرم افزار مدیریت باتری گوشی Battery HD

 

 دانلود نرم افزار باتری موبایل

بهترین نرم افزار های اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار HD و کاملا گرافیکی همیشه از میزان باتری خود اطلاع کامل داشته باشید و نحوه کار باتری خود را آنالیز کنید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر
Battery HD نرم افزار برای نمایش میزان باتری شما مناسب برای گوشی یا تبلت های اندرویدی است.این برنامه می تواند ویجت خود را در محیط گوشی اضافه کند و محیط بسیار زیبایی بسازد. در عین شارژشدن تلفن همراه میتوانید کار های زیادی انجام دهید بدون اینکه به باتری آسیب برسد .در واقع این برنامه در هنگامی که گوشی شما در حال شارژ است عملکرد باتری شما را تنظیم نموده تا کمترین فشار به باتری بیاید و عمر باتری افزایش یابد.

 
 
Rating: 3.2/5 (20 votes cast)

 

 
 
 
 

دانلود بازی HD خلبانی هواپیمای جنگی World Of Aircraft

 

 

 دانلود بازی زیبا و جذاب خلبانی با کیفیت HD

بهترین بازی های اندروید

 اگر از علاقه مندان بازی های جدید و زیبای اندروید هستید و می خواهید خلبانی هواپیما جنگی را را تجربه کنید, این بازی را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر

اگر قادر به خلبانی و جنگندگی در هوا هستید این بهترین بازی شناخته شده طی چند ماه اخیر برای آندروید میباشد که یک مبارزه و خلبانی در هوا را برای شما فراهم کرده است. دشمن نیز از قدرت بالایی برخوردار است اما ویژگی های شما برای بازی از قبیل بهبود سلاح های متنوع, دارا بودن سیستم رادار ,محیط های باز و واضح بازی ,سلاح ها و بدنه ی هواپیما و موشک شما طوری طراحی شده است که توانایی مبارزه های طولانی را دارا است از دیگر ویژگی  های برجسته این بازی میتوان به گرافیک HD آن اشاره کرد همچنین میتوان این بازی را به صورت آنلاین و با دوستان خودتان اجرا کنید.

 
 
Rating: 3.7/5 (44 votes cast)

 

 
 
 
 

دانلود نرم افزار کاربردی و مفید کوتاه ترین راه BackCountry

 

 دانلود نرم افزار کاربردی پیدا کردن کوتاه ترین راه به مقصد

بهترین نرم افزار ها برای اندروید

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار کاربردی و بسیار مفید همواره کوتاه ترین راه و فاصله به مقصد خود را شناسایی کنید و مدت زمان سفر خود را کوتاه تر کنید؟

پیش نیاز : آندروید ۲,۳ و بالاتر
BackCountry یک برنامه ی بسیار کاربردی برای تمام افراد است.با استفاده از این برنامه در هر جای دنیا باشید میتوانید نزدیک ترین راه به مقصد مورد نظر خود را انتخاب کنید.
از ویژگی های قدرتمند این برنامه می توان به  نقشه های TOPO برای ایالات متحده و برخی کشورهای دیگر,استفاده از ایستگاه های بین راه های GPS از فایل های GPX و KML، قابلیت استفاده از  مختصات با استفاده از طول / عرض، UTM، MGRS یا مرجع شبکه.این نرم افزار قابل استفاده عموم مردم میباشد و با آن میتوانید تمام مختصاتی که در آن قرار دارید را مشاهده کنید.

 
 
Rating: 4.2/5 (13 votes cast)

 

 
 
 
یک شنبه 27 مرداد 1392برچسب:, :: 22:0 ::  نويسنده : رضاگرگی